Skönhet      Foton & bildredigering      Min fantastiska vardag      Drömmar      Jackdow's Sweet Princess

New Stuff


Min underbara älskling har beställt en Iphone 4s åt mig med halebop abonnemang.
Jag har världens bästa älskling <3 
Och ikväll budade jag och mamma hem en smidig bookbook på tradera, wohoo.
Nu saknas bara skalet jag vill ha...
Dock verkar sidan den finns på lite oseriös om man kikar på kommentarerna på deras fb sida..
Och skalet e förjävla dyrt dessutom så frågan är om det vore värt det...




Iphonebild tagen här

BookBookbild tagen här



Och detta är skalet jag suktar efter....




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


/2012/february/new-stuff.htmla href= vardag 7Nyckelord: Skicka kommentar/tag:categorylistSkicka kommentar/tag:categorylist