Skönhet      Foton & bildredigering      Min fantastiska vardag      Drömmar      Jackdow's Sweet Princess

APU

Förra veckan hade vi våran första APU vecka. Jag håller på och göra en hemsida åt ett lokalt företag. Men jag har inte riktigt kunnat börja förrän idag då jag väntade på bilder ifrån uppdragsgivaren.

http://jamtgard.se/


Såhär långt har jag kommit idag.. jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas få det att bli riktigt bra.. Men jag lyckas nog göra snyggare än den förra personens..

Hur som helst är jag långt ifrån klar.. Jag är osäker på vilka färger jag ska använda mig av.. Jag försökte använda mig av den logga han hade men den var ingen höjdare.. bajsgrå och blå.. Det vart väldigt trist när man använde sig av de + vitt.
SÅ då tyckte jeppe jag skulle testa med ungefär samma stuk som på den förra sidan.. Men får väl se hur resultatet blir. Jag måste även kontakta han Sverker och se vad han tycker.. Lääääskigt.
Bara ons-fre kvar att syssla med denna hemsidan juuuuuu.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


/2011/march/apu.htmla href= vardag 7Nyckelord: Skicka kommentar/tag:categorylistSkicka kommentar/tag:categorylist